АЛТАНГАДАС ОДОНТ
УС СУВГИЙН
УДИРДАХ ГАЗАР
УЛААНБААТАР ХОТ

ӨРГӨДӨЛ, ГОМДОЛ, САНАЛ, ХҮСЭЛТ хүлээн авах цахим сүлжээ

              

“НЗДТГазар”, “UBinfo”, Ардчилалын боловсрол төв” хамтран энэ бүхнийг цогцоор нь шийдвэрлэх “CHECK MY SERVICE” гар утасны аппликэйшныг иргэдийн хэрэглээнд нэвтрүүлээд байна. 

“CHECK MY SERVICE” аппликэйшны гол зорилго нь өмнө нь заавал “Нийслэлийн Үйлчилгээний Нэгдсэн Төв” дээр биеэр очиж өгдөг байсан гомдол, саналыг гар утас болон ub1200.mn цахим хуудсанд хувийн мэдээллээ нэг удаа бүртгэн оруулснаар нийслэлийн нутгийн захиргааны байгууллага, албан тушаалтанд хандаж өргөдөл, гомдол, санал, хүсэлтээ богино хугацаанд хүргүүлэх боломжийг олгож байна. Иргэдийн гаргасан өргөдөл, гомдлыг зохих ёсны байгууллагууд шийдвэрлэсний дараа тухай хүнд утсаар нь холбогдож хариуг өгнө.

Дулааны улирал эхлэх үеэр нийслэлд ус тасрах, бохир үнэртэх гэх мэтчилэн олон асуудлууд ундардаг. Энэ талаар ч бас саналаа хүргүүлэн шийдвэрлүүлж та төрийн үйлчилгээнд өөрийн үгээ хүргээрэй.

Төрийн үйлчилгээнд таны үгийг хүргэх “CHECK MY SERVICE” аппликэйшныг хэрэглэх заавар.

ХОЛБОО БАРИХ

Цагийн хуваарь: Даваа-Баасан 9.00 am - 18.30 pm  Бямба, Ням: Амарна.                                   Дуудлагын нэгдсэн төвийн утас:70157066, 70157016                                                                 7 хоногын турш 24 цагаар нээлттэй утсаар санал гомдол хүлээн авч байна             Email: usug1959@gmail.com     usugub@yahoo.com     usug@usug.ub.gov.mn
FACEBOOK TWITTER YOUTUBE ШИЛЭН ДАНС Тендэр худалдан авалт Газар зүйн мэдээлэл www.eus.mn